...*دل خستــــه*...


Ben seni hiç sevmedim ki

,
Yorgun akşamlarda söylediğimiz şarkıları sevdim

,
Bir çiçeğe gülmeni, bir güle benzemeni sevdim

,
Bir de yıldızları sevdim

,
Eylül akşamlarında gelip, gözlerinde durdular

,
Ben seni hiç sevmedim ki

.
Beni yola koduğunda ayrılmayı sevdim

,
Kurşunları sevdim, beni vurduğunda

,
Ağlamayı sevdim, unuttuğunda

,
Yalnız olduğumu anladığımda

,
Ayakta kalmamı sevdim

,
Yıkılmamı sevdim, seni her hatırladığımda

,
Ekmeği sever gibi sevdim, sensizliği

,
Su gibi özledim Temmuz güneşinde sesini

,
İkindide yağmur gibi

,
Geceleyin rüzgâr gibi, sevdim seni sevdiğimi

,
Ben seni hiç sevmedim ki

.
Kuşlara şarkılar öğretmeni sevdim

,
Menekşeyle konuşmanı, nisana hatırlatmanı

,
Baharın bir adının da yalnızlık olmadığını

,
Düştüğüm zaman kanayan yanlarımı

,
Ve tuhaflığımı üşüdüğüm zaman

,
Sakız satan çocukları, yeni çıkan şarkıları

,
Her kaybettiğinde kazanan yanlarını sevdim

,
Denize düşmüş gül gibi düştüm ateşe

,
Ben yangını sevdim, yandığım zaman böyle işte

,
Ben seni hiç sevmedim ki

.
Bir gece bir ceylan indi dağdan kalbine

,
Bir gece bir şiir gibi kibrit alevinde

,
Alemin ortasında, kimsesizliğin sesinde

,
Buğusunda sabahın, acımasızlığında bir âhın

,
Ağlayan yüzünde İsa'nın, ferahlatan güzüyle duanın

,
Korkutan yanıyla nârın

,
İncirin, Zeytinin ve kalbin üstüne

,
Gülün üstüne, tutunduğum umudun üstüne

,
Korkunun üstüne, senin üstüne

,
Hepsinin üstüne

,
Ben seni hiç sevmedim ki

.
Gittiğin zaman, gitmeni sevdim

,
Evreni sevdim, geldiğin zaman

,
Kalmanı sevmedim

,
Korkuyordum sana alışmaktan

,
Yinede sevdim gülümsemeyi

,
Mendilimi sallarken seni götüren trenin arkasından

,
Kırlara ilk Kar düştüğü zaman

,
Ölümünün ne güzel olduğunu sevdim

,
Seni İçimde öldürdüğüm zaman

.
Her kaybettiğinde kazanan yanlarını sevdim

,
Denize düşmüş gül gibi düştüm ateşe

,
Ben yangını sevdim, yandığım zaman böyle işte

,
Ben seni hiç sevmedim ki

,
Ben sevdim mi

;
ADAM GIBI SEVERIM!!!



نظرات شما عزیزان:

amin
ساعت16:45---9 آذر 1393
سلام جیران
چوخ گوزلیده متنلرین. بینماخ کردم


نازنین
ساعت17:04---29 آبان 1393
چطوری رعنا
خوش میگذره؟
بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی رعنا ؟
دوستان زیادی توی وبلاگ من سایتشون رو لینک می کنند برای همین بازدید زیادی داره ، تو هم وبلاگت رو لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.

اینم آدرسه وبلاگمه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

والا به خدا بازدید وبلاگم واقعیه
رعنا منتظرتما


نازنین
ساعت15:57---28 آبان 1393
سلام رعنا خوبی؟ من چند بار توی چت لوکس بلاگ بهت پیام دادم ولی جواب ندادی . میخواستم دعوتت کنم بیای توی وبلاگم لینکت رو ثبت کنی، خیلی وبلاگت رو دوست داشتم.

http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

به خدا بازدید وبلاگم خوبه
رعنا منتظرتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ ها: اבامـہ ے مـطلـب
سه شنبه 27 آبان 1393برچسب:, ساعت 23:45 توسط ...*دل خستــــه*...✘